Rozdělené město
Mezi roky 2005 a 2009 bylo na skládkách v okolí Jenningsu ve státě Louisiana nalezeno osm mladých žen. Případy jsou stále nevyřešeny, ale nový důkaz vede k překvapivému zatčení.