Dokumentární seriál HBO zkoumá skupinu NXIVM, která se ocitla v centru pozornosti poté, co byli její hlavní představitelé – v čele se zakladatelem Keithem Ranierem – obviněni z obchodování s bílým masem, spiknutí a organizovaného zločinu.