Nehorázná chamtivost
Postarší hospodyni naleznou zavražděnou v luxusním domě v Texasu. Vyšetřovatelé následně odhalí spleť intrik a chamtivosti, která se zdaleka netočí jen kolem vraždy jedné ženy.