Jsou pozdní 60. léta a předseda liberální strany Jeremy Thorpe (Hugh Grant) má tajemství, které se zoufale snaží utajit. Dokud se kolem ochomýtá jeho užvaněný bývalý milenec Norman Scott (Ben Whishaw),Thorpeova slibná kariéra je v ohrožení.