Poskvrněná láska
Důchodce Alex Strategos se přestěhuje na Floridu, aby byl blíže synovi. Přihlásí se na internetovou seznamku, kde potká 69letou Melissu. Brzy ale onemocnění řadou záhadných nemocí.