Paulova Impala Lowrider z roku 1959
Paul se rozhodne vzít jedno ze svých aut z roku 1959 a udělat z něj kompletní lowrider s hydraulikou a lakem na zakázku. Shorty přiveze Mustang své ženy z roku 1992.