Exkluzivní nefiltrované rozhovory a debaty největších osobností ze světa sportu a zábavy. V prvním díle se mimo jiné setkáme s LeBronem Jamesem, Maverickem Carterem, Snoop Doggem, Odellem Beckhamem Jr. a Jonem Stewartem.