Rozhodnutí Meri ohledně dalšího dítěte
Kody vezme Meri do Mexika, kde slaví výročí. Zeptá se jí, zda se rozhodla podstoupit umělé oplodnění. Janelle a Christine skládají makléřské zkoušky.