Blahoslaveni jsou ti, kteří nosí smutek
Janelle navštíví Flagstaff Humane Society, aby viděla pamětní desku věnovanou jejímu synovi Garrisonovi. Rodina Kodyho a Robyn jede do Wyomingu.