Vyhrocené napětí
Kody si prohlíží plány na obrovský dům pro celou polygamní rodinu a moc se mu zamlouvají. Co na to však jeho manželky? Z Las Vegas se stěhují za pár týdnů a napětí se vyhrocuje.