Speciální epizoda Manželek sester
Reportérka Natalie Moralesová z NBC rozmlouvá s Brownovými z pořadu Manželky sestry. Otevřeně hovoří o lásce, manželství, žárlivosti a o tom, co je může čekat v budoucnosti.