Síň slávy Dne díkůvzdání
Den díkůvzdání znamená jídlo a sport, a tak Jesse Palmer vyzve pekaře, aby vytvořili sváteční sedmivrstvé dezerty inspirované jeho oblíbenou dobrotou.