Tyra Banks – Další Špičková Rekonstrukce
Tyra Banks využívá svůj slavný „smize“ při renovaci domu své nejlepší kamarádky ze základní školy. Tyra předvádí své designérské schopnosti a zdůrazňuje krásu jejího domova.