Dětská nevěsta
Vycházející rokenrolová hvězda Jerry Lee Lewis oslní třináctiletou Myru Brownovou, v domě jejíchž rodičů v Memphisu bydlí. Brzy ji zmanipuluje, aby se za něho provdala.