Zásah bleskem
Richard a Gas Monkeys se musejí vyrovnat s řadou problémů, aby dokončili svůj hold starým vozům NASCAR. A Richarda přemlouvají, aby se ujal Zimmera z roku 1985 v pochybném stavu.