Útok na právo
Video z bezpečnostních kamer zachytí, jak se z auta střílelo na Nicoha Mayhewa. Jeho podezřelý synovec má ale neprůstřelné alibi: je ve vězení. Video z místa činu odhalí vražedný plán.