Mazda MX5 - část 1
Mike Brewer zakoupí opotřebovanou MX-5 a předá ji do rukou Edda Chiny, aby ji zrestauroval. Edd nejprve odmontuje sklápěcí střechu, do které zatéká, zrezlé blatníky a sedadla.