Zkus si Triumph
K Antovu zděšení koupil Mike Triumph TR7 z roku 1979. Pod stylem z dob diskoték se skrývají podivnosti jako ručně vyrobený vzduchový filtr, špatně vedené kabely nebo měkké tlumiče.