Poté, co Liz zjistí znepokojivé informace o Maxovi, podrobí jeho schopnosti řadě zkoušek. Michael a Isobel vezmou záležitosti do vlastních rukou, když se dozvědí, že se Liz možná příliš sbližuje s Maxem.