Znenadání Susan
Seriál se odehrává na Floridě v blízké budoucnosti a vypráví o majitelích pohřebního ústavu Tender Endings, rodině Fantasyových. Tu tvoří babička Baba, její dospělé děti - strýček Pete a Trophy - a Trophyina dospívající dcera Euthanasia ("Annie").