Štáb Robot Chicken se stane svědkem toho, co kapitánu Planetovi zlomí vaz. Díky J. Jonahu Jamesonovi je odhaleno tajemství Spider-Mana. Nerd si uvědomí, že jeho problémem jsou Legie.