Robot Chicken opět boří Vánoce! Naši scenáristé odhalují původ Heat Misera a Snow Misera. Staňte se svědky toho, jak Ebenezer Vydřigroš poznává pravý význam Vánoc. Zjistěte, jak Santa Claus zničil největší den první světové války!