Dinosauři čelí svému Armagedonu. Co se stane v úterý, když Wimpy musí zaplatit za své hamburgery? Největší americký hrdina nebo největší americký šprt? Zjistěte, jak nekonečné bohatství ovlivnilo dospívání Richieho Riche.