Po pronásledování Pompeia do Egypta přijíždí Caesar do Alexandrie a setkává se s mladičkým králem Ptolemaiem XIII, který generálovi nabízí překvapivý dar. Vorenus a Pullo si opět zahrají na osvoboditele a zachrání vězněnou Ptolemaiovu sestru Kleopatru.