Historický nález na Havaji
Kamohai a Tristyn koupí nemovitost mimo trh v jedné z nejstarších a nejžádanějších čtvrtí v Honolulu. Podaří se jim s omezeným rozpočtem dosáhnout špičkové úrovně?