Záchrana předmětů v Norfolku
Restaurátorský tým Black Dog se na týden rozdělí. Robert a Grayson restaurují točité schodiště v Norfolku, zatímco se Mike a zbytek týmu probírají restaurátorským obchodem v Petersburgu.