Řekni ano nebo zemři
Kevin je pro Natalie ideálním nápadníkem. Když se však jeho zbožňovaná královna zdráhá brát jejich vztah vážně, jedna jejich schůzka se promění v nepředstavitelně hrůzný zážitek.