Javi, Álvaro a Zeta jsou v Podsvětí a Quino je uvězněn v Propasti. Po návratu do světa živých Olivia zjistí, že se v Almanzoře objevili další nemrtví, a hledá způsob, jak dostat partu zpět, aby je mohla zastavit.