Člověku voda nechybí
Memphis, 1972. Bývalý mariňák Mac Conway se vrací z vietnamské války. Spolu se svým přítelem a kolegou z námořnictva Arthurem Solomonem jsou však veřejností odsuzováni coby účastníci jednoho vietnamského masakru.