Když se husky Hurikán setká s roztomilou Peaches, strhne se bouře. Ocenění za statečnost si nejvíce zaslouží kokršpanělka Lottie, která se do Woodgreenu dostala po útěku z množírny. Stane se Raksha její spřízněnou duší?