Unáhlené rozhodnutí
V roce 2011 byl KC Grondin obviněn z vraždy přítelkyně. Jeho rodiče jsou však přesvědčeni, že on sám se stal obětí unáhleného rozhodnutí. Chris a Fatima to vyšetří.