Žabák filmovou hvězdou
Pan Žabák požádá své přátele, aby mu pomohli natočit film o superhrdinovi, avšak kvůli jeho panovačnému egu ho brzy přátelé nechávají vlastnímu osudu. Když ho pak lasičky podvedou, ocitne se v nesnázích, bez pomoci svých přátel.