Dva na jednoho
Amy navštíví její bývalý přítel, ale Carina z toho není nadšená. Řidič zavolá, že je nemocný, a tak Cristina požádá Kathy o pomoc s rozvozem koláčů. Sunhe přebírá Jasonův dům.