Pohádka na dobrou noc
Tatínek Pašík čte Peppině a Georgeovi pohádku na dobrou noc, aby jim pomohl usnout. Když se George znovu probudí, musí si Peppa vymyslet pohádku sama, aby ho zase uspala.