Cash Days: Další cihla ve zdi
Tým OKC soutěží proti týmu Texas v tradičním závodě Cash Days. Osm řidičů z jednotlivých států soutěží o více než 30 000 dolarů, ale nekvalitní silnice způsobuje problémy.