Trápení prázdného hnízda
Dům jedněch manželů je kvůli rodinám jejich dětí a vnoučatům rušnější než kdy jindy. Jasmine se pokusí opravit 27 let opotřebení a modernizovat dům z poloviny století španělskou elegancí.