Prohlašuji vás za mrtvé
Oblast Central Valley je jednou s obilnic Ameriky. Jedna místní rodina však sklidí plody nenasytnosti, chtíče a vraždy. Finanční problémy a nechtěné těhotenství mají zoufalý konec.