Umělci Jimmy Ray Flynn a Gianni Arone, otec a syn, jsou pozváni, aby v místnosti 104 vytvořili umělecké dílo, v němž budou vyprávět o svém vztahu, tvůrčím procesu a Gianniho minulosti se závislostí a duševní nemocí.