Wild s pomocí své dcery Amy zahájí mediální kampaň, aby přesvědčil veřejnost o svém případu. Jonas Pierce nabádá Álexe a Lucíu, aby co nejdříve identifikovali uloupený vrak lodi a podali žalobu.