Boj za spravedlnost
V roce 2019 je zadržen samozvaný "apoštol" církve LLDM Naasón Joaquín Garcia. Je odsouzen k pouhým šestnácti letům a osmi měsícům vězení. Traumatizované oběti však nadále bojují za spravedlnost.