Ježíš miluje podvodníky
Selby čeká na telefonát od Costello a zvyká si na novou realitu. Costello mezitím najde bezpečné místo, kde může zůstat. Gloria stojí před závažným rozhodnutím, které by jí mohlo změnit život.