Odhalení zločinu
Tento hodinový dokumentární film se zabývá několika nejprovokativnějšími případy doktora Michaela Badena. Baden je bývalý soudní lékař z New Yorku, který za posledních dvaatřicet let provedl více než dvacet tisíc pitev.