Záchrana Prady
Tia, Tania a nejnovější bývalý vězeň Randy spěchají do Nashville, aby zachránili psa před smrtí. V Tiině nepřítomnosti se Mariah potýká s bouří. Hrozí, že zaplaví Villalobos.