Neviditelný nepřítel
Poté, co Tia a M2 souhlasí, že si z útulku vezmou dva vyhublé ohaře, nastane tragédie. Mariah a Lizzy pomáhají dvěma psům a zároveň se snaží zvládnout chaos pandemie.