Mladá krev
V záchranné stanici začne pracovat nový bývalý vězeň. Lizzy a Joe se pokusí polapit zatoulaného mazlíčka. Rodina chce adoptovat psa, aby si zaplnila prázdná místa ve svých srdcích.