Nevěsty s křivkami
Sestry Yukia a Yuneisia se specializují na pěkně stavěné nevěsty. V salonu Curvaceous Couture nabízejí módní vzorky šatů z dílen návrhářů ve velikostech vhodných pro větší ženy.