Mrtvý Goff, lepší Goff
Na první oficiální misi, jejímž cílem je zavraždit podezřelé "motýly", se Economos a Murn sblíží a Peacemaker a Harcourt si porozumí. S příchodem Judomastera se však všechno zvrtne.