Jaro je konečně tady a Maizie se vrací ze svého zimního spánku. / Při hledání nových zvuků mačkají Lukáš a Findley všechny čudlíky v domě. / Lukáš s Findleym se vypraví na pirátské dobrodružství za pokladem - ztracenou hračkou Avocado!