Poté, co Simone zjistí, kde je Svatý grál ukryt, spojí se s Wileym a Odbojem, aby se zmocnili speciálního obleku potřebného k jeho získání. Je tu však jeden problém - v současné době ho vlastní Simonina matka Celeste.