Rustikální renovace na Cape Cod
Dave a Jenny pomáhají páru, od kterého se děti nedávno odstěhovaly, modernizovat jejich zastaralý dům. Dají mu rustikální vzhled inspirovaný Cape Cod a přidají několik osobitých prvků.